Stránky

středa 16. října 2013

On my wishlist (2)

On my wishlist je další pravidelnou rubrikou, která připadá na středu. Spočívá v tom, že
musíte obecenstvu představit knihu, kterou byste rádi měli. Takže, pokud nevíte, co mi dát k narozeninám, k svátku, k Vánocům a nebo pokud si chcete něco vyměnit, tak máte seznam k dispozici. Meme je okoukané od Book Chick City

Pro dnešek jsem si vybrala knihu, kterou si přeji snad od doby, kdy vyšla:
Autor: John Green
Anotace: Zajímavá a citlivá knížka o šestnáctileté Hazel, která trpí rakovinou a sblíží se s Augustem, jemuž se podařilo tuto nemoc překonat. Ti dva mladí lidé se výborně doplňují, a navíc je spojuje originální pohled na život i na chorobu, která je postihla. „Nejvtipnější smutný příběh“ je napsán s mimořádným smyslem pro humor a sarkasmus a díky autorovu vypravěčskému talentu vyznívá velmi působivě.
Proč knihu chci: Líbí se mi anotace, obálka... Podle spousty kladných recenzí chápu, že má kniha, co nabídnout. A jsem jednoduše zvědavá na to, jak na mě zapůsobí, jak dopadne a co si z jejího přečtení odnesu.


Četli jste Hvězdy nám nepřály? Nebo se stejně jako já ke knize nemůžete dostat?
Nancy


Žádné komentáře:

Okomentovat