Stránky

čtvrtek 24. července 2014

První zelený knižní sraz v Plzni

Ahojte! Sraz se konal 14.7. a první věc, kterou vám můžu takhle na začátku prozradit, že se nejmenuje "zelený", protože jsme tam hulili, ale protože to byl něco jako piknik v parku. (I když moje chování i vtipy na to hulení občas vypadaly :D aspoň byla sranda) A druhá věc - bylo to naprosto skvělý! 




Jak jsme se tam dostaly? 

Je skvělá 
Jednoduchý bylo to, že Issie spala u nás a nemusely jsme se potom shánět po celé Plzni, ale ten problém byl v tom, že jsme prakticky vůbec nespaly. Povídaly jsme si o nejrůznějších věcech,  tak jako si kamarádky, které se neviděly 3 měsíce, mohly povídat.
Ale nakonec to nějak dopadlo, zvládly jsme to!
Nejdříve jsme vyrazily na plzeňské autobusové nádraží vyzvednout Basteru, Yanny a jednu neznámou osobu s dokonalými piercingy, ze které se nakonec vyklubala Rachel Roo. 

Zašly jsme do Plazy pro jídlo a nakonec do KFC. Potom jsme rozkopanou Plzní dojely na místo konání srazu - do Borského parku.


Na místě

Sešlo se nás daleko víc, než jsem čekala, bylo jídlo, skvělá atmosféra a dokonalý počasí. Hráli jsme hry, kecaly jsme o ničem a nejvíc mě bavilo vymýšlet pokračování Harryho. Občas padaly takové hlášky a odpovědi, že jsem nemohla uvěřit, kde to jsem. Fakt to místy vypadalo na sraz alkoholiků. Ale, že já se ozývám. :D
Blog má většina, tak je sem hodím: 

eM + Myanmar /Book lords/                                           Bastera /Knihy nekoušou/
Rachel /Rachel Roo/                                                        Yanny /Yanny zpovědníček/
Maria /The world by Maria/                                             Kačí /laurdes.cz/
Lenka /Favour at Books/                                                  Katie /Kočičí košík/
Issie /Book Musings/ 


Jsem neskutečně ráda za to, že jsem mohla potkat skvělé holky z předchozího srazu (tímto zdravím laurdes, Basteru, Kristýnu a Yanny) , samozřejmě děkuju i za nové tváře, nejvíc jsme si sedli s Marii, Lenkou, Rachel a hlavně s Verčou.

Dokonce jsme tam měly menší bazar knih, já si odnesla tyhle 3 krásky:


Knihomolové nejsou nudní!

O tom se můžete přesvědčit na druhém plzeňském knižním srazu. Potvrdit svou účast můžete ZDE! 
Pořadatelka  laurdes slíbila, že 2. zelený sraz bude ještě lepší než tento. Takže se těším víc než dost, už jen měsíc!
Knihy mi toho daly moc, ale nejvděčnější jsem za tyto lidi, od teď nikdy neříkám, že nesnáším pondělí, protože to 14.7. jsem si s vámi užila nejvíc! Btw. tímto vyzývám blogerky k publikování komentářů s odkazem na článek o srazu. :) Ráda si počtu a určitě nejsem sama.


Všem moc děkuju!
Fotografie jsou focené mnou a upravované Maruškou 

6 komentářů:

  1. jéééj, další super report a dobrovolná reklama, děkuju very much! :) jsem moc ráda, že jsem tě poznala, a moc se těším na další zelený sraz, který musí být legendární. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem za tebe ráda :3 a nemáš zač, u mě máš reklamu vždy jistou na 100 % :)

      Vymazat
  2. Když zavřu oči, chvilku se nedívám, tak si přijdu i milá :D

    OdpovědětVymazat
  3. pry s dokonalymi piergincy, dyt mam jen par direk v usich :) ale dekuju :) rada jsem te poznala, sraz byl super a urcite se uvidime i na druhem

    OdpovědětVymazat
  4. Knihomolové a nudní? Kdo řekl takovou kravinu? Knihomolové jsou nejbáječnější stvoření na světě. Moc mě mrzí, že jsem nemohla na sraz dorazit, ale od teď budu jezdit pravidelně. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zní to skvěle :-) A je super, že jste se bavily :-).

    OdpovědětVymazat