Stránky

sobota 12. října 2013

Blogspirace (1)

Blogspiraci mají na svědomí GrowingUp YA a saz101. Cílem meme je napsat motivační článek pro blogery, spisovatele i čtenáře. Zda použijete inspirační obrázek, video nebo článek, je úplně jedno. Rubriku budu aktualizovat každý týden v pátek. Je možné, že dojde k inspiraci pouze mě, ale možná pomůžu (potěším) i někomu jinému.









Lidé odcházejí, život ale nekončí

Rozhodla jsem se Vám pomoct s věcí, ze které jsem se sama před chvíli vyhrabala. Přece nebudete fungovat tak, jak máte, pokud Vám bude někdo zoufale chybět. Doufám, že Vás můj článek z toho dostane a nebo bude alespoň fungovat jako prevence.

1) Je důležité pochopit, že život je nespravedlivý. Ať jste rozchod (nebo ztrátu kamaráda/ky, v nejhorším případě smrt) zavinili Vy nebo ten dotyčný, život na tom nekončí, musíte se z toho, co nejrychleji dostat. Se smrtí je to složitější, člověka už bohužel nevrátíte. Ale pořád platí to samé: musíte si prostě a jednoduše zvyknout na to, že život jde dál, i když bez člověka, který pro Vás něco znamenal, to bude sakra složité. Je to krutá pravda - život je nespravedlivý, ať se nám to líbí nebo ne.  

2) I když se Vám zdá, že je to tzv. (jak tomu říkám) poslední stádium, vždy je možnost vrátit přátelství do starých kolejí (výjimkou je smrt, všem, kteří něčím podobným prochází, se omlouvám) U lásky je to mnohem složitější, záleží, proč se lidé rozešli, ale myslím si, že vše se dá prominout a každý si zaslouží druhou šanci, pokud ne, tak je určitě lepší zůstat kamarádi, než toho člověka úplně ztratit. Takže: zkuste se omluvit nebo si prostě popovídat.

3) Musíte si přiznat, že ne každý o Vás bude mít zájem, tak proč se někomu vnucovat? Když se s Vámi nebaví, ignoruje Vás a omluvu nepřijímá, pusťte ho/ji.  Jen se určitým způsobem ztrapňujete, nemá to smysl, opravdu ne. Ten člověk Vám za to nestojí, pokud na Vás kašle. Vykašlete se na něj také, nemyslete na něj, chovejte se k němu stejně jako on k Vám. Jak se do lesa volá, tak se z lesa přece ozývá, ne? 

4) Všechno ale bohužel není tak jednoduché, i když všechno zvládnete, nemusíte na toho dotyčného zapomenout, přiznávám, že to není možné. Záleží na tom, jak to berete. Pokud se budete na každém kroku litovat, tak se nedivte, že se budete cítit na dně. Berte to neutrálně, vše se stává. Připravte se, že bude hůř :D Vím, že jsem "hodná". Raději realista, než pesimista :D 

5) Najděte si nějakou věc, která Vás "přinutí" na ni/něj zapomenout. Můžete sportovat, podívat se na nějaký film, zajít si ven s kamarády pro zábavu nebo si jenom zašít v posteli s knížkou a zapomenout na okolní svět. 
!UPOZORNĚNÍ! Nebo spíše prosba. V žádném případě se neřežte, neberte drogy, nekuřte, nepijte atd. Je to to nejhorší, co můžete udělat. 
Máte tu zábavné videjko, na které jsem přišla včera. Doufám, že nedopadnete jako ona, udělejte všechno, abyste mě nezklamali : ) Snad Vás to pobaví :D Mě to teda rozhodně pobavilo.




Mějte se krásně, neztrácejte naději a hlavně zůstaňte sami sebou! Pamatujte: úsměv sluší každému a je zároveň nejhezčí ozdobou každé tváře. :)
P.S.: Omlouvám se, že příspěvek (stejně jako předchozí) přidávám, až teď. Neměla jsem čas, doufám, že mě pochopíte.
Nancy : ) 

Žádné komentáře:

Okomentovat