Stránky

pátek 18. října 2013

Blogspirace (2)

Rozhodla jsem se Vám říci něco o sobě. Něco, co o mně prozradí hodně a zároveň nic. 
To něco je vlastně pro mě vším, ano, řeč je o hudbě. O nejdražší složku mého života. Hudba je můj život, hudbou já žiji.
A v tomto článku Vám prozradím jména a ukázkové písničky mých nejoblíbenějších zpěvaček a skupin. 

Začnu stejně jako při vydávání cen, od posledního místa :D 

Adele


Na poslední příčce mých nejoblíbenějších zpěvaček stojí Adele. Myslím si, že jste ji slyšeli (před chvilkou byl její Skyfall hrozně in :D). Moc se mi líbí její hlas. 
Ještě sem Vám hodím moji nejoblíbenější písničku, abyste byli v obraze, když tak :

















P!nk


Dlouho jsem se rozhodovala, koho sem mám zařadit a nakonec jsem vybrala P!nk, neposlouchám ji často, ale její písničky dokážou zvednout náladu a rozptýlit, když to potřebuji. Také nádherně zpívá a vyznačuje se tím, že svým fanouškům na koncertech zpívá naživo, což je v jejím žánru celkem riskantní.

















Green day


Tuhle skupinu poslouchám nedávno, ale stihla mi strašně přirůst k srdci. Hlavně jejich texty <3 Ty jsou boží !




















The Black Eyed Peas


I když je tahle skupina celkem pravěká :D, patří na druhý stupínek mé osobní hitparády. Patří totiž k těm, které budou poslouchat i děti naších dětí :D .





















Lana Del Rey

Její písničky prostě žeru!!! Má úžasný hlas, co si budeme povídat... Ona má úžasný všechno! Má překrásný texty písniček, který poslouchám snad 24 h denně. Aspoň se o to snažím :D     A když mi není zrovna nejlíp, tak je Lana Del Rey první, na koho se obrátím : ) Celkem mi mrzí, že ji zná opravdu jen hrstka lidí a ostatní ji pomalu nikdy neslyšeli. Pusťte si ji, uvědomte si, jak je úžasná a buďte na ni stejně závislí jako já! :D





































































Prostě nevím, kterou písničku sem dát, tak jsem přidala moje nejoblíbenější, je celkem složité vybrat jednu jedinou, když se mi líbí naprosto každá.

Komentujte, komentujte, házejte sem jména Vašich oblíbených interpretů a nebo pište svůj názor na ty, které jsem uvedla já         : ).
Nancy

2 komentáře:

  1. :D Ach! Na začiatok: Meno Nancy má vo mne nekonečno spomienok! :D Je to to najlepšie meno na celom svete! :D Teraz dôvod: V najlepšej knihe na svete, Fablehaven, myslím, že to bola posledná alebo predposledná časť, sa bili dve sochy. Jedna mala meno Goliáš a druhá ... Nancy! :D Bola to jednoducho neuveriteľná scéna! Nancy bola zlá a tak som sa rozhodla, že tak začnem prezývať spolužiačku :D Ona sa nan to tak strašne hnevalá! :D Aj ona ma tak začala volať a tak... som tu a rozprávam! :D Pritom mi spolužiačka Nancy naozaj pripomína!

    K príspevku: Pop moc nepočúvam, ale čo fakt stojí za to si hodila sem! Pink je u mňa z popoviek na 1. mieste... no možno je pred ňou ešte Image Dragons! Black Eyed Peas samozrejme nesmie chýbať! Hitovky z Taxi a z Rýchlo a zbesilo... skvelá voľba!
    Já počúvam skôr Dubstep, ale taký mierny! House je moja srdcovečka... ale ako som začala chodiť po prázdninách do školy tak aj rádiovky nie sú na zahodenie... Spinin Records dávajú v jednom rade... La la la alebo Little party never kill nobody! :D :D To si spievam od včerajšieho večera! Kvalita pesničiek určite stúpla v mojich očiach. Zato telka sa môže strčiť do prdele! Šak keď nie Farma tak Vyvolení! Sa na to môžem... A potom ešte tie dodatočné reality show, ako je Deň a Noc, Bučkovci, Slnko, seno, slanina... všetko si to iba bije klince do truhly! Aj tie správy sú už o hovne... To sa už radšej pozriem na reklamy, ktoré tam dávajú častejšie ako samotný film. Ale... zas aby som iba nekritizovala.... Teraz fakt peckovky dávajú u nás na slovenskom! Som číslo štyri, Narnia 3, oceľová päsť! Oplatí sa hádať pár minút ss ocom o ovládač.. veru áno! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sice Ti děkuji za tak dlouhý komentář a další dík patří za Tvé pocity ke jménu Nancy, ale příště se obejdi bez těch sprostých slov :D (ne, že by mi to nějak zvlášť vadilo, ale nebudeme kazit mládež ještě víc :D ) Taky že jsem si dala dost velkou práci, abych našla/vymyslela nějakou přezdívku :D Fablehaven neznám ani jsem o ničem podobném nikdy neslyšela, ale zkusím se po tom podívat.
    Tak já mám (nečekaně) ráda pop (každý den si pouštím Lanu - její andělský hlas se dá srovnat s hlasem Nancy (zase :D) Sinatry :3 ; TBEP), ale i ten rock se mi poslední dobou nějak líbí (Green Day (tady je to spíš punk) , Nirvana, The Beatles, The Rolling Stones atd. atd.) :D Jinak nesnáším ty singly, jejichž texty jsou doslova nepoužitelné, buď se tam pořád opakuje nějaká blbost (Gangnam Style) a nebo se slova nerýmují, nehodí se k sobě a celkově všechno vypadá jako směsice zaloudaných myšlenek napsaná nějakým alkoholikem (tady se raději obejdu bez příkladu) :D . Jinak se zvlášť na televizi nekoukám (novinky sleduji v pravdivých, ověřených zdrojích na internetu) , ve zprávách je samá lež, jenom málokdy řeknou všechnu pravdu o něčem závažném (např.: atentát v Bostonu, nepamatuji si přesně, ale vím, že se zmýlili v počtu bomb a snažili se lidem vnutit, že je vše v pořádku, přesto nějaké pravdivé zdroje na Twitteru dokazovaly opak (ne, že by lidé sami neviděli, že to zdaleka v pořádku není). Zase chápu, že se snaží v nás nevzbudit přehnanou paniku a popravdě: lež je teď všude :/ , ale jednoduše chceme (aspoň já chci) mít alespoň jeden pořad, kterému se dá věřit). K takovým prkotinám, které jsi zmiňovala, se snad ani nemusím vyjadřovat (Farma, Vyvolení apod. ) -_- Katastrofa, všude samá přetvářka... Ano svět v tomto ohledu jde do ... no, ne někam správnou cestou :/
    Jinak, ano, o něco jako: HP, HG, Narnie atd. se s otcem můžeš i poprat :DDD

    OdpovědětVymazat