Stránky

středa 9. října 2013

On my wishlist (1)

On my wishlist je další pravidelnou rubrikou, která připadá na středu. Spočívá v tom, že
musíte obecenstvu představit knihu, kterou byste rádi měli. Takže, pokud nevíte, co mi dát k narozeninám, k svátku, k Vánocům a nebo pokud si chcete něco vyměnit, tak máte seznam k dispozici. Meme je okoukané od Book Chick City




Netuším, proč je ten obrázek s tím šedým nádechem. Do počítače mi to stahuje krásně s modrou oblohou, ale jakmile si ho nahraji na Blogger, tak se mi z něj stane tohle. Zkoušela jsem stahovat ze všech blogů, ale výsledek je tentýž. Pokud by z Vás někdo věděl, kde je zakopaný pes, tak mi to prosím Vás napište do komentářů. V podobných věcech nejsem zrovna profík :D.
Snad se Vám moje volba bude líbit:

June a Day přijíždějí do Las Vegas a nemyslitelné se stává skutečností – Elektor Primo umírá a vlády se ujímá jeho syn Anden. Republika se tak ocitá ještě o krok blíže absolutnímu chaosu. Day však ze všeho nejvíc touží zachránit svého malého bratra, a tak mu nezbyde nic jiného, než se spojit s Patrioty. Ti oběma slíbí pomoc, mají jen jednu malou podmínku – Day a June musí zabít nového vládce.
Zdá se, že je to mimořádná šance, jak změnit vývoj celé republiky, jak vyjádřit vůli tak dlouho utiskovaného národa.Ale June si postupně uvědomí, že Anden není jako jeho despotický otec. Co když je jedinou šancí na nový začátek? Co když revoluce musí mít vyšší smysl než osobní pomstu? Co když se Patrioti mýlí?
Opravdu fenomenální a dlouho očekávané pokračování úspěšné Legendy!


Proč knihu chci: Tak to je snad jasné. Po dočtení Legendy (recenze) jednoduše jako po droze toužím po pokračování. Zajímá mě, jak příběh bude pokračovat. Je prostě hanba, že za chvilku vyjde poslední díl a já nečetla druhý. To je skandál :D ! Zrovna tuhle knihu prostě MUSÍM mít. 

Prahnete po knize stejně jako já? Nebo jste měli to štěstí ji přečíst? V tom případě Vás musela zaujat. Souhlasíte? Názory pište do komentářů : ).
Nancy

Žádné komentáře:

Okomentovat