Stránky

středa 6. listopadu 2013

Storno

Jistě jste si všimli všimli, že na blog v poslední době tak trochu kašlu. Není to tím, že nemám čas, tentokrát mě zradila počítačová technika. Notebook je v opravně a nejpravděpodobnější verze je, že se ze své nemoci nedostane, čekám na Vánoce a na dárky, pod stomečkem mě nejspíše překpvapí nový notebook, ale do té doby si musím vystačit s tabletem, na kterém moc ráda příspěvky nepíšu. A jelikož mám zákaz na internet, tak nesmím na velký počítač :/ Takže Vám nejspíš došlo, že to s publikování příspěvků nebude tak moc častý, jak před tím. Strašně mi to mrzí, ale bohužel budu muset vystornovat budoucí meme na neurčenou dobu. Budu se ale snažit psát aspoň jednou denně recenze a další články související s knihami.
Omluvte mě.
Nancy

Žádné komentáře:

Okomentovat