Stránky

pondělí 23. června 2014

Blogger TAG #2

Ahoj!
Tento TAG se šíří jako mor a ke mně se dostal již po druhé, tentokrát od Knižních maniaček. Ďakujem, ďakujem veľmi pekně!

Pravidla


  • Řekni o sobě 10 věcí.
  • Odpověz na otázky od bloggera, který tě nominoval.
  • Nominuj 5 bloggerů, kteří mají MÉNĚ než 200 pravidelných čtenářů.
  • Vymysli 10 otázek pro bloggery, které jsi nominoval.
  • Informuj bloggery o jejich nominaci.

10 faktů o mně

  • Jsem optimistický realista se sklonem k pesimismu.
  • Doma mám 3 akvária a jednu kočku :D.
  • Nemůžu přežít den bez hudby. Jsem rocková, metalová a grungeová duše.
  • Jsem dost náladová.
  • Jsem vždy upřímná.
  • Nesnáším lež.
  • Jsem dost emotivní člověk, ale vždy si zanechávám chladnou hlavu.
  • Miluju plavání.
  • Mezi mé největší sny patří navštívit Austrálii.
  • Miluju tetování, ale sama zatím žádné nemám.

Odpovědi 

Máš nejakú obľúbenú postavu? Či už filmovú alebo knižnú?
Je to Agustus Waters z filmu i knihy Hvězdy nám nepřály.
















Mala si niekedy sto chutí hodiť knihu o stenu či už kvôli postave alebo deju? Ak áno tak ktorú?
Ano, je to kniha Zběsilá bezmoc

Ako si sa dostala k bloggovaniu?
Chtěla jsem přispět svou troškou do mlýna knižních bloggerů, chci něco dokázat, navnadit ostatní teenagery na čtení a hlavně se vypsat.

Máš nejakú vytúženú spoluprácu, ktorú by si chcela mať?
Mým snem je spolupráce s CooBoo.

Máš obľúbeného slovenského autora? Ak áno tak ktorého?
Zatím jsem žádnou knihu od slovenského autora nečetla.

Keď si vybavíš prázdniny, akú knihu si s nimi spojíš?
Děti kapitána Granta.

Koľko času denne stráviš čítaním kníh?
Záleží na náladě, množství volného času, poutavosti příběhu. Většinou tak dvě hodiny, jinkdy třeba pročtu i celý den.

Čím si chcela byť keď si bola malá?
Policistkou. Měla jsem to hlavně z těch krimi filmů.

Čo alebo kto ťa inšpiruje?
Moje postel :D Ne, vážně, nejlepší nápady dostávám těsně před spaním. Potom je to John Green a Kurt Cobain.

Kde sa vidíš o takých 5 rokov?
Na vysoké škole.

Nominované blogy

http://yan-ny.blog.cz/
http://mimin-svetknih.delicate-flower.com/
http://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.cz/
http://cukrblik.blogspot.cz/
http://escape-f-reality.blogspot.cz/


Otázky

  •  Jak dlouho bloguješ?
  •  Přemýšlela jsi někdy o tom, že blog zrušíš?
  •  Kdo je Tvůj vzor v knižní blogosféře?
  •  Navštívila jsi někdy knižní sraz? Jestli ano, tak kde? Líbilo se ti tam?
  •  Čteš v češtině nebo i v cizích jazycích?
  •  Máš nějaké cíle, které chceš se svým blogem dosáhnout?
  •  Co říkáš na filmové podoby knih? Je nějaká, která Tě oslovila víc než jiné?
  •  Jakou knihu bys s sebou vzala na neobydlený ostrov?
  •  Co považuješ na hrdinech za nejvíc přitažlivé?
  • Kolik stránek denně přečteš? 

Teď bych se chtěla obrátit na čtenáře - vím, že to teď vypadá tak jakože na vás kašlu, ale ne. Neměla jsem vůbec čas kvůli škole, teď se ale naštěstí blíží ke konci a proto se vám budu věnovat daleko více :)
Nancy

2 komentáře: