Stránky

čtvrtek 26. září 2013

Prohlášení

Jediný komentář na stránce Přečteno, mě dostal. Jeho autorka oznamuje, že ve svých článcích lžu a uvádím na blogu nepravdivé informace. Prober se! Nechápu, jak a hlavně z čeho usoudila, že jsem nečetla knihy, které jsem napsala do seznamu. Tohle je vrchol. Obviňovat někoho z tak absurdní věci a ještě k tomu na jeho blogu... 
Oficiálně prohlašuji, že ty informace nevycucávám z prstu! Knihy poctivě vybírám, čtu a recenzuji. Nevidím žádný důvod prohlašovat mě za lhářku, nic takového nedělám, aspoň ne tady, na blogu.
A ještě víc mě překvapilo, bohužel nepříjemně, jméno autorky komentáře. Tohoto člověka znám, až moc dobře a moc mě zklamalo to, co si o mně myslí. Vážně netuším, co jsem jí udělala... 
Říkejte si, co chcete. Mohla jsem komentář jednoduše vymazat (jak jsem to v mnoha případech zrovna s touto autorkou dělala), ale ne! Takhle to nenechám, budu to řešit a nedovolím, aby o mně někdo psal něco podobného na mém blogu a uváděl mě i mé čtenáře do rozpaků. Knihy jsem přečetla a jako důkaz se je budu snažit v nejbližší době zrecenzovat.
Nancy

2 komentáře:

  1. Tak pokud je pravda, co tady píšeš tak se ti omlouvám, já jen, že si ještě nedávno říkala, že si knihy nečetla a ptala si se mě na můj názor na ně. Proto jsem usoudila tak, že jsi knihy nečetla. Mrzí mě to. A tímto se omlouvám jak tobě tak všem, které to nějak ovlivnilo. A pokud jde o mé recenze a názory na knihy tak vše je z mé hlavy, knihu si přečtu a napíšu na ni recenzi, tak jak to má být. Nemám potřebu kopírovat z ostatních blogů jak to činí jiní blogerové a tak bych ti byla vděčná kdyby si příště nepsala podobné věci. Ještě jednou se omlouvám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že vše dopadlo, tak, jak dopadlo. Doufám, že už se nic podobného nezopakuje a zároveň poprosím, aby každý, který má na mysli něco podobného, si to nejdříve ověřil. Předem děkuji. A jak je to zvykem v těch Happy endech, tak se omluvím také. :-)

      Vymazat