Stránky

pondělí 30. září 2013

Další spolupráce aneb první přiletěla a druhou křídlem pozvala

Je mi potěšením oznámit,
že jsem dnes dostala druhou spolupráci a musím říct, že jsem celkem frajerka :D Po čtyřech měsících pilné práce konečně nějaká odměna a to ještě dvojnásobná a několik dnů po sobě.
Takže se teď "cejtim". Což byla samozřejmě legrace. Jsem ze svého úspěchu ohromně šťastná.
Asi byste si přáli vědět, které nakladatelství má to štěstí se mnou spolupracovat? (V mém případě je to spíše obráceně, ale s touto formulací se také spokojím :D) Neberte mi to za zlé, ale dneska je vážně suprový den! 
No, tak já Vám to tedy prozradím:






Doufám, že se mnou budete spokojeni :)
Jinak mi děláte velikou radost, návštěvnost s každým dnem roste jako z vody. Děkuji Vám moc!!!
Stránka nakladatelství.
Nancy

1 komentář:

  1. Jsem na tebe moc pyšná! Gratuluji a přeji další úspěchy v blogování.

    OdpovědětVymazat