Stránky

sobota 17. srpna 2013

Mé kresby

Čauky.
Jsem konečně zpátky a doufám, že se Vám po mě stýskalo tak jako mně po Vás.
Nečeká Vás žádný článek, nýbrž ukázky mých kreseb. Rozhodla jsem se zveřejnit tvorbu z jiné oblasti, než literatura, jsem zvědavá, jak budete reagovat. Své připomínky nebo naopak chválu pište do komentářů. 
Omlouvám se za ne zrovna nej kvalitu, je po foťáku, tak jsem si musela stačit s telefonem.




























Nakonec chci dodat už jen to, že obrázky nekreslím z hlavy, ale že mám před očima originál.
To samozřejmě není všechno, další obrázky čekejte v budoucnu :D

Vím, že jsem na ránu. 
                                                                                                                                                      Nancy

1 komentář: