Stránky

středa 25. prosince 2013

Historicky první knižní sraz v Plzni

Je to sice už nějaká doba, ale lépe později než-li nikdy. Přináším Vám báječnou atmosféru a perfekntní náladu plzeňského knižního srazu. 


Co to vlastně knižní sraz je?

Není to nic jiného než slet blogerek a knižních maniaků. Pořadatelkou plzeňského sletu "čarodějnic" byla má dobrá kamarádka a výtečná blogerka laurdes, s níž jsem se poznala pár měsíců před srazem, kdy mi osobně doručila knižní výhru z jejího blogu. Od té doby ji neustále otravuji s veškerými otázkami ohledně spoluprací, knižního blogování apod. Takže díky Ti, laurdes, žes na mě ještě nesnesla kletbu "Mdloby na tebe!", páč já bych už to na sebe dávno udělala.



Lidé, bez nichž by to nebylo ono

Na srazu jsem poznala spoustu super lidí s velkým S a můžu Vám zaručit, že jsou MEGA dobré blogerky. Jen se přesvědčte sami!
Pěkně od pravého dolního rohu až nahoru:
To milé stvoření v béžové košili a v černém sáčku je tváří Rekviemu, ale je daleko radši, když ji spojíte s blogem, jemuž velí - Yanny. Po jejím levém boku sedí osůbka přezdívkou Sayury, se kterou jsem si rozuměla z celé party nejvíce, máme tak podobné názory, až je to děsivé :D Dost jsem si užila naše rozhovory o ničem. V modrém tričku se na objektiv usmívá zkušená blogerka Bastera, která má podle mě výjimečně dobrý sluch (nedivte se :D ) a také moc propracovaný blog s názvem, jenž by měl nadchnout a popostrčit ke čtení každého teenagera. U Bastery stojí Veronika, která si svůj blog podle jistých informačních zdrojů nechala zrušit :/ Nad ní vykukuje Issie a úplně vzadu máte konečně možnost spatřit moji držtičku (ta dlouhovlasá bruneta) :D Pode mnou stojí kamarádka Issie a vášnivý čtenář, Barča. Jméno ani blog človíčka u ní bohužel neznám, ale za to moc dobře poznávám laurdes, u níž stojí Kristýna, která mi slíbila poslat odkaz na její blog, zatím ho nemám k dispozici. To usměvavé sluníčko u Kristýny je Willinda a jsem si naprosto jistá, že znáte její peckový blog. Pod ní je totálně nepodobná své sestře laurdes, Barča, která mě celkem překvapila svými názory a určitě půjde po stopách své úspěšné sestry a blogerky laurdes. Kath, která obohacovala mé znalosti o knihách a pokaždé mě překvapila, stojí u Willindy. Dalším neblogujícím a v tomto seznamu předposledním člověkem je laurdesina kamarádka Lucka, no a poslední na fotce, nikoliv v kvalitě blogování, září Freckles, jejíž vědomosti ohledně knih dosahují velmi vysoké úrovně a to tak, že jsem každý okamžik čekala, kdy nám zpod stolu odhalí ten svůj tahák nebo minimálně strejdu Gůgla na telefonu :D 


Průběh

Nejdřív jsme s moji ex-nejlepší kamarádkou Issie vyrazily na naše dokonale čerstvě zaplivané nádraží, abychom vyzvedly naše pražské přírůstky do party, což byly Kath, Freckles a Willinda. Nějakým zázrakem, bez větších újem na zdraví, jsme došly na místo dění, útulnou kavárnu Seraf s výbornou horkou čokoládou :3 Sice nám to trvalo, protože jsme prostě musely zabloudit, i když v naší skupince byly dvě Plzeňačky. Ani jsme se nestihly pořádně rozhlédnout a už jsme musely zase s Issie vyrazit na nádraží za Barčou, která měla původně přijet s holkami, ale měla to štěstí zameškat bus. Druhý pokus se nám podařil o něco rychleji, po našem příchodu jsme si daly kolo poznávačky a začalo se kecat. Cítila jsem se trošku nesvá ve společnosti Issie, Kristýny, Freckles, Kath a Willindy (není se čemu divit, když jsem nečetla knihy, o kterých se bavily :D )  a toužebně se koukala po druhém konci stolu, kde bylo, soudě podle hlasitého smíchu, opravdu veselo. Nakonec jsem se nenápadně vetřela ke druhé skupince, jakože jsem chtěla vidět fotku, no a holky mě tam nechaly. Musím přiznat, že jsme se o knihách skoro nebavily, frčela spíš témata jako ustlávání postelí, obsazení herců ve filmech apod. Zkrátka jsme se dobře pobavily. Čas ulíkal rychle jako voda a musely jsme s Issie úspěšně zakončit svoji misi průvodců a odvést holky zpátky na nádraží. Nakonec jsem je tam odvedla já sama -_- :D, protože mě Issie s Barčou opustily a vypadly k Issie domů, laurdes se zbytkem holek vyrazily do Plazy se podívat po knížkách. Nastala ta tolik obávaná chvíle loučení, bylo probrečeno spousta minut a posmrkáno spousta kapesníků :DDD Dělám si humor, vše proběhlo jakž takž normálně. Dovedla jsem holky na místo jejich odjezdu domů a sama jsem se vydala do svého. 
Měly jsme se opravdu suprově a příště nebuď chucpe a přijď se podívat taky :)



Málokdy se knižním blogerkám podaří pokecat s lidmi se stejnými zálibami a jsem moc vděčná laurdes, že nám tu možnost poskytla. Poznala jsem tolik skvělých, nových tváří a snad někdy příště, na jiném místě, Vás budu moct ještě jednou potkat.

Děkuji za Vaši společnost. 

A jak se máte Vy, čtenáři? Co jste našli pod stromečkem? Nepřejedli jste se moc? Ještě si nechte místo na Silvestra :D ;)
Vzkaz pro účastníky srazu - pište, jak jste si užily sraz Vy a nebo rovnou házejte odkazy na Vaše články o srazu :)
Nancy

P.S.: To mi to trvalo, ale pořád je to na mě nějak brzo :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat