Stránky

úterý 24. prosince 2013

Přáníčko k Vánocům

Ahojte, 

zcela jistě Vás to překvapí - dneska jsou Vánoce!
A já Vám ze všeho srdce přeji hodně pohody, štědrého Ježíška, kouzelné knihy a spoustu štěstí do nového 2014. roku. Kéž Vás vždy provází štěstěna, nezapomeňte si dát chleba a zůstaňte naživu :D Always :3
Jak jste se měli? Dostali jste to, co jste si přáli?
No já s mamkou jsme tradičně byly pro beltlémský oheň a než jsme ho donesly domů, stihl zhasnout -_- Takže budeme muset improvizovat se sirkami... A pak mi strašně chybí sníh... To je děsný a o co, že se na Velikonoce vrátí z dovolené v Egyptě.
Mějte se růžově,
Nancy

2 komentáře:

  1. Doufám, že jsi měla také krásné Vánoce :) Já dostala to, co jsem chtěla a mám z toho vážně moc radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak snad byly Tvé dárečky spojené s knihami :3 U mě Vánoce proběhly celkem pohodově, dostala jsem spoustu knih a jsem ráda i za ty další dárky :)

    OdpovědětVymazat