Stránky

čtvrtek 17. října 2013

Posuď knihu podle obalu (2)

Posuď knihu podle obalu patří známé blogerce Syki a i když jste neviděli žádný článek ne toto téma je i z názvu patrné, co musím udělat. Z informací o knize je většinou důležitější anotace, autor atd., ale v tomto meme je důležitá obálka, musím vybrat jakoukoliv knihu a zhodnotit její obal, dělám to i v recenzích, ale pro toto meme většinou vybírám knihy, které jsem nečetla. Sice bychom neměli soudit knihu podle obalu, ale v tomto meme udělám výjimku. Článek vždy napíšu a zveřejním ve čtvrtek. 
Vybrala jsem si obálku knihy, která se mi hrozně líbí a knihu si chci co nejdříve přečíst, ale prostě se k ní nemůžu dostat a v nejbližší době nejspíš nedostanu... Mám opravdu dost nabitý program!

Anotace:
Jsem prokletá.
MÁM DAR.
Jsem zrůda.JSEM VÍC NEŽ JEN ČLOVĚK.
Můj dotek je smrtící.MŮJ DOTEK ZNAMENÁ SÍLU.
Jsem jejich zbraň.BUDU SE BRÁNIT!

Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň.
Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…
Kniha, kterou držíte v ruce, vás bude děsit.
TUHLE KNIHU NEBUDETE MOCI ODLOŽIT!

Můj názor na to důležité v tomto meme: Obálka je úchvatná. Je velmi zajímavá, jak jsou v popředí ty střepy a v pozadí dívka. Moc se mi líbí a hrozně se těším na knihu :3

Četli jste ji? Nebo si na ni nemůžete udělat čas stejně jako já?
Nancy

Žádné komentáře:

Okomentovat